Regulamin

§ 1. Postanowienia ogólne

  1.  Właścicielem sklepu internetowego www.etnoland.pl, zwanego dalej Sklepem jest firma Etnoland, ul. Kozia 7/14 Bielsko-Biała 43-300, NIP: 5472036663, REGON: 242976890, numer rachunku bankowego właściciela Sklepu: 08 1050 1070 1000 0090 7786 0592 Na chwilę obecną firma prowadzi sprzedaż wyłącznie poprzez Internet.
  2. Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym www.etnoland.pl jest osoba fizyczna posiadająca pełną osobowość prawną lub każda osoba prawna, której siedziba znajduje się na terytorium Polski - zwaną dalej Klientem.
  3.  Zamówienia poprzez stronę internetową www.etnoland.pl można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

 

§ 2. Warunki zakupów

 

1.    Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza z danymi do wysyłki oraz akceptacja regulaminu, który jest udostępniony na stronach Sklepu.

2.    Przyjęcie zamówienia do realizacji wymaga:
- potwierdzenia zakupu przez Klienta na adres poczty elektronicznej
swiat_folkloru@op.pllub potwierdzeniatelefonicznego pod numerem506 385 502

3.    Potwierdzenie powinno zawierać dane Klienta oraz adres wysyłki. Niepotwierdzone zamówienia nie będą realizowane.

4.    Firma Etnoland oferuje swoje towary także w serwisie aukcyjnym wylegarnia.com, ludowomi.pl, pod Nickiem renne


§ 3. Warunki płatności

 

1.    Wszystkie ceny podane w Sklepie wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto.

2.     Firma Etnoland nie jest podatnikiem VAT. Na życzenie Klienta może wystawić Rachunek na nabywane przedmioty.

3.     Za zamówiony towar można zapłacić: 
- gotówką jeżeli wybrano odbiór osobisty
- przelewem bankowym jeżeli wybrano dostarczenie zamówienia przesyłką pocztową.

4.    Koszt dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Koszty dostawy uzależnione są od wagi całego zamówienia. Koszty dostawy wyszczególnione są w zakładce Jak kupować?

5.    Zamówienia, które nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia są anulowane. Jeżeli z przyczyn losowych wpłata nie może zostać uregulowana w terminie, prosimy o kontakt mailowy, bez problemu wydłużymy czas oczekiwania na wpłatę.

6.    Dane do przelewu:

Etnoland-Renata Białasiewicz

ul. Kozia 7/14

43-300 Bielsko-Biała

nr konta: 08 1050 1070 1000 0090 7786 0592

 

§ 4. Termin realizacji

 

1.    Czas realizacji zamówienia jest to czas od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania przesyłki do Klienta, przy czym uwzględniane są dni robocze. Po potwierdzeniu zakupu rozpoczynamy realizację zamówienia a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.

2.    Wysłanie zakupionych towarów następuje w ciągu dwóch dni od zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym właściciela Sklepu.

3.     W wyjątkowych sytuacjach okres czasu wskazany w pkt 2 może ulec przedłużeniu o czym Klient zostanie powiadomiony mailowo lub telefonicznie.

4.    Na chwilę obecną zamówione towary wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej 

5.     Sklep nie wysyła zamówionego towaru przesyłkami za pobraniem. 

6.    Termin dostawy towaru do Klienta od momentu przekazania go firmie przesyłkowej nie jest zależny od Sklepu.

§ 5. Dostawa towaru.

 

1.    Na chwile obecną prowadzimy sprzedaż tylko na terenie Polski. Warunki sprzedaży detalicznej i wysyłki towaru za granicę są uzgadniane indywidualnie z Klientem.

2.    Przy składaniu zamówienia Klient może wybrać dowolną, formę wysyłki oraz sposób płatności.

3.    Jeśli nie jesteś pewny jaka kwotę dostawy należy wybrać napisz do nas!

4.    W przypadku zaginięcia lub zagubienia przesyłki przez Pocztę:
Zgodnie z regulaminem PP reklamację składa nadawca - czyli firma Etnoland - po upływie 14 dni roboczych od daty nadania przesyłki . Poczta ma na rozpatrzenie reklamacji do 30 dni.

5.    Opcja „Przesyłka GRATIS”
Przy jednorazowym zakupie za kwotę min. 200 zł koszty wysyłki pokrywa firma Etnoland- dotyczy wysyłek na terenie Polski .

 

§ 6. Zwroty i reklamacje

 

1.    Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

2.    Skontaktuj się z nami i poinformuj o zaistniałym fakcie. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne wyjaśnienie, w którym opiszesz powody reklamacji produktu, formę rekompensaty(naprawa, nowy przedmiot jeśli istnieje taka możliwość, zwrot pieniędzy) a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

3.    W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

4.    Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie Sklep gwarantuje w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji naprawę i odesłanie reklamowanego przedmiotu bądź zwrot pieniędzy na konto wskazane przez Kupującego. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem

5.    Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, w terminie 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru.

6.    Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie produktu kompletnego, bez widocznych śladów jego użytkowania, w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu (jeśli takie zostało dołączone), dołączenie oryginału dokumentu zakupu (paragon) oraz podanie dokładnych danych nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować.

7.    Zwrot powinien nastąpić paczką opłaconą przez Klienta. Paczki pobraniowe nie będą przyjmowane.

8.    Firma Etnoland zwróci Klientowi cenę nabycia towaru w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki od Klienta, na rachunek bankowy Klienta. Zwrotowi nie podlega koszt przesyłki przez Klienta.

9.    W przypadku niepodania przez Klienta numeru rachunku bankowego zwrot należności nastąpi poprzez przekaz pocztowy na adres Klienta, przy czym koszt przekazu ponosi Klient.

10.  W przypadku zagubienia towaru przez firmę przesyłkową Sklep gwarantuje Klientowi zwrot poniesionych kosztów, w tym przesyłki. Warunkiem zwrotu kosztów Klientowi jest otrzymanie od firmy przesyłkowej, na podstawie złożonej reklamacji, informacji o zagubieniu przesyłki.

§ 7. Ochrona danych osobowych

1.    Zapewniamy naszym Klientom pełne poszanowanie ich prywatności oraz ochronę ich danych osobowych

2.    Dane osobowe podawane podczas rejestracji Klienta są wykorzystywane wyłącznie przez Sklep zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 poz. 926 z 2002 r. – tekst jednolity) i nie będą udostępniane innym podmiotom za wyjątkiem organów państwowych do tego uprawnionych. 

3.     Klient ma prawo do wglądu, modyfikacji i usunięcia swoich danych osobowych.

4.    Wszystkie dane osobowe są chronione przed dostępem osób trzecich. 

 

§ 8. Postanowienia końcowe

 

1.    Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu sklepu internetowego Etnoland, jak również akceptacją wszystkich zasad zakupu towaru w sklepie opisanych szczegółowo na stronie sklepu.

2.    Mimo dołożenia wszelkich starań firma Etnoland nie gwarantuje, że publikowane opisy produktów nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zamówieniu o kontakt telefoniczny lub mailowy.

3.    Firma Etnoland zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w treści regulaminu jak również wszystkich zasad zakupu towaru w sklepie Etnoland.pl opisanych szczegółowo na stronie sklepu. 
Zmiany nie mogą naruszać praw Zamawiającego wynikających z zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany.

4.     W sprawach nie uregulowanych niniejszym dokumentem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.

 

ostatnia zmiana Regulaminu dokonana w dniu 1.12.2012